Sunday, November 30, 2014

Dah lama tak update page ini - Banyak kerja ke bosan gila dengan desktop Linux?

Sejak menjak nie, kami memang lama tak update segala berita tentang dunia Linux. Samada kami...ehh..tak...saya sendiri yang sibuk bekerja ataupun saya rasakan dunia desktop Linux makin suram dan lagilah suram, macam takde apa-apa benda baru buat kita semua.

Saya ni bukanlah nak berhenti tulis pasal desktop Linux (itupun dah menggodek tangan dengan Android!), tapi saya ni cukup malas yang disebabkan oleh dunia desktop Linux macam tak berubah dari dulu. Dari perkara yang end-user tak faham macam upstart vs systemd pun nampak takde maknanya sampailah perkara yang amat kecil pun sama gak!

Tapi takpe lah...aku cuba sedaya upaya untuk buat sedikit update terhadap page ini.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment